About Me

My photo
ampang, selangor, Malaysia

07 June 2010

kebahagiaan..

Uit!

seLamat ari bape!!! khas tuk ayah aku yg tersyg...hehe..walaupun Lmbt Lg,tp terase sgt rindu dkt ayah aku..maklum lah..aku mmg rapat ngan ayah aku..anak ayah r kate kan..hehe..
firstly,aku sgt hepi bile family aku dah leh terime bakal menantu dorang..hehe..my future husband tu..bkn men rapat die ngan family aku..perangai die pun lebih kurang mcm ayah aku..mane ayah aku x suke..ngeeee..
second,idop aku dah mule hepi dgn kawan2 baru kat sini..hehe..aku dpt member2 yg agak 1paler ngan aku,sporting n x byk songeh..ngan roomate aku,kami masak2 dlm bilik,walaupun dah diberi warning xleh masak pun kiteorg masak gak..haha..Lgpun ape gune kiteorg amek kulinari kaLau x masak..ye x?? ngeee..

hurm..xde ape yg aku nak cite sgt..saje je update bLog sbb dah Lame x update..ngeee..next time,ade cite,aku update Lg..hehe

nyOmpreng

No comments: