About Me

28 October 2011

abes sudah pratikal..

yeahhhhhhhh! akhirnye selesai sudah pratikal kat sheraton imperial kuala lumpur hotel tu..abes sudah 5bulan pratikal kat sane..suke sgt..n byk kenangan manis dan pahit mase pratikal kat sane..lepas ni nak rehat kan dulu badan cukup,bru carik keje..hehe








hip2 hup!



24 October 2011

my dream car

oh my dream car..mintak2 lah dapat aku pakai bile dah keje nnt.. :p


hyundai accent rxs
(ni kalau laki aku tgk ni,mesti die nyumpah2..hehe)

toyota wish

honda jazz

p/s: bile lah nak abes blaja ,dan kerje,dan pegang duit sendiri ni :'(




19 October 2011

oh donut!

ntah kenape lately syik tringin je nak makan donut..kalau makan 1 tu mmg x cukup..kalau dah cukup tu sok nye terase nak lg donut..wuuuuuuaaa..nak donut..nak donut..
p/s: kalau wat sendiri,mmg x mkn..gedik nak beli jugak T-T
oh donut!