About Me

My photo
ampang, selangor, Malaysia

16 April 2010

kesian kat kO

Uit!

aku kesian kat kO sbb:

1. cite nak pOm je,tp bkn betuL pun..
- kO bLagak mcm kO tu kaye,tp sebenar nyer kO tu x berduit..utang keLiLing pingang,de ati nak kate "makLum Lah,org kaye mmg x syg muLut" so funny!!
- gaye cite mcm sume Laki nak kat kO..ciOm tgn Lah pe Lah..tp indah khabar dari rupe..igt sikit,x sume Laki suke ngan prangai kO,sO jgn salah kan org Len kate bawak cite r pe r..saLah kan diri sendiri duLu.

2. diri sendiri x betuL,nak betuL kan Org
- aku kesian biLe kO try nak buruk2an aku kat Laki aku..dah xde pOint,cite aku cenggini cenggitu..haha..tgk dulu prangai kO cmne..atLeast,kaLau aku kua pun,aku kua ngan Laki aku je..xde nak syg2 kat Laki Len,xde nak ikOt2 Laki Len..stiLL gak ngan Laki aku tu x mcm ko dgn mane2 Laki pun x kekaL..haha

3. idOp suke nyusah kan Org
- firstLy,aku mmg nak kate yg aku hepi sbb pasni aku dah xde kine ngene ngan kO..haha..bLog aku yg Lame2 tu mmg aku tujukan kat kO pun..agak2 r topup pUn nak sOh aku anta kan,gi sane Lah gi sini Lah..pikir aku ni jiran je..terpikir gak mane gi scandeL2 kO tu..kuang3
- jgn nak bg ayat maniis kat Org Len..kate mampu bayar lah pe Lah..Org gUne tenet,kO nak gUne gak..nak amek yg pakej mahaL je..dah Lah daftar atas name aku,dah tu pepandai r settLe kan..ni x..tertunggak de r..maLu r cket,kO dah Lah gune atas name Org Len,wat prangai Lak..x pasaL2 aku yg susah pasaL kO..cmni punye Org pUn ada kaa??

4. nak geLak kan Org Len,geLak kan diri sendiri duLu
- de ati nak geLakkan Org..duLu kO kije mcm machai,sbb tu mane2 offer kO dpt je..except kije yg penting kan engLish kan?? atLeast aku dah jumpe laki yg leh tanggOng aku..kO????? haha..

concLutiOn nyer..kami x howt,tp kami cooL....


nyOmpreng

No comments: