About Me

08 June 2010

kehidupan di KITCHEN..huhu

Uit!

Hari ni bermule r kehidupan aku tuk menjadi seorg chef yg berjaye..huhu..kekwat betul kan?? hehe..
hari ni kelas kitchen..1st resipi yg aku wat ari ni ialah care2 wat salad n mayonis nyer..fuh! jgn igt kije chef ni senang ok..susah..org yg belajar coz ni je yg Leh ase camne pengalaman2 nyer..haha..slalu org nak mkn mayonis pakai beli je dlm botol kat tesco tu..ni kiteorg blaja wat sendiri..sgt best!! walaupun kine berdiri dlm kitchen yg agak lame dan tanpe dudok..itu mmg perkare biase..hehe..tp ape pun,SANGAT SERONOK & X NYESAL STUDY COZ NIH!! huhu

salad yg segar..haha

potato with mayonis..

suasane dlm kitchen

haha..nak jd duta produk kejap..ngee~

nyOmpreng

No comments: