About Me

My photo
ampang, selangor, Malaysia

15 April 2014

takot..seramm

uit!

sedang aku tgh2 menghadap pc je..al maklum lah skang keje opis..keje jawab call je..tu pun x bawak..leh kire pakai jari je..keje hadap pc tgk gosip ngan ngumpat2 bersame bibik je.

tgh online2 aku terbace 1 artikel pasal hotel di malaysia yg berhantu. terus meremang bulu rome aku *aku kan sorang yg penakut sebenar nye8 T-T

 teringat aku kejadian tu aku alamai sendiri. mase tu aku dan hubby pergi bercuti di Mahkota Hotel Melake. time tu mmg x plan lah..main serbu je lepas balik keje. sampai2 je dh nak dekat magrib..mandi lepas tu rehat2 kejap lepas tu terus keluar mkn.. x dinafikan mknan dekat melake tu mmg sedap2 lah..asam pedas dan sebagai nye. oh ye sebelum saye terlupe kiteorg booking hotel ni atas org..means owner yg membeli salah 1 bilik di hotel tu..dats y dpt murah sikit.

bile dh balik dh sampai hotel, kami pun tertidur sbb keletihan. tgh2 syok tido aku terase badan aku mcm dihimpap..mate aku pun terjage tp x leh wat pape langsung..katil tu mmg tepi tingkap secare xlangsung aku terus terpandang ke arah tingkap tu..tetibe ternampak 1 lembage putih mcm pakai telekung tp muke gelap..aku dh menjerit2 walaupun badan x dpt gerak..penat bace2 mcm2 surah..sekali dh dilempang oleh hubby aku..terus aku peluk die sambil nangis2..

lepas dr tu aku dh xbrani lagi nak g hotel2 yg mcm agak lame org x duduk sgt ni..maksudnye mcm jarang org nak sewa.. T-T

pssss: org dulu2 dah pesan balik mlm basuh kaki sebelum tido =)




1 comment:

eLimici0us said...

btul ka nyah? ngeriyeee