About Me

13 November 2012

sudah menjadi tunangan org!!

hye!

pade 11/11/2012, aku sah menjadi tunangan pade imal.. dah 4 tahun kenal akhirnye we're engaged! hehe..insyallah pade tahun ke5 perkenalan,kami akan langsungkan perkahwinan..kadang2 mcm x caye je dh nak kawen. ye r..ase mcm mude remaje lagi r kate kan..tahun depan umo aku 23tahun dan encik tunang 25tahun..hurm dalam tempoh pertunangan ni, byk org kate dugaan byk, berdarah manis..kene r hadapi nye ngan kekuatan fizikal dan mental..insyallah..

walaupun byk serbe kekusutan mase majlis pertunangan aku tu..mane x nye,aku ngah mekap,rombongan encik tunang dah smpai dah..abes aku kene marah ngan sedare2 ku sbb lambat siap..time org ngah bincang2,aku pulak ngah pakai bulu mate palsu..hahaha..alhamdulillah,lepas tu sume nye berjalan ngan lancar..cuaca yg bese ujan,redup je time tunang aku..alhamdulillah skali lagi..

perbincangan dijalan kan

bakal mak mertua nyarung cincin

encik tunangan

hantaran marannnnn..

semoge ape yg kami rancangkan, akan berjalan ngan lancar..insyallah..
n dah jadi tunang org, xleh nak noty2 lagi T-T