About Me

My photo
ampang, selangor, Malaysia

01 June 2011

feeLing ku

penat hari ni pack2 brg..sbb ari last dok hostel..pasni x dudok hostel dah..ngeee~
muscle pun dah timbuL2 je ase ni sbb kine angkat brg2 sorang2 je bawak turun bawah..tersgt lah sedih~
tp sedih lg ase sbb dah jaoh baLik dr yayunk ku..xdpt ajak die teman mkn mLm Lg..xdpt gi jalan2 uptown..xdpt nak buLi2 die sgt Lg..pasni pratikal lg Lah bz..tp syg,saye janji tuk ade mase tuk awak =)
hurm..nerves sbb xdpt tao lg dpt pratikal kat mane..mintak2 dekat kL je sbb xsgup jaoh2 dgn die... :'(
mintak2 sume nyer under controL..pratikal yg berjalan lancar,dan resuLt yg x failed..kalau failed,terpakse tangguh pratikal..aku x sanggup..byk planning aku ngan yunk lepas aku abes study ni..die lah semangat aku tuk x failed study..klau dulu study kat kptm,syik failed je :p
insyaLLah lepas abes study ni,aku nak kerje bagus2,nak wat bisnes dgn yunk,beLi kete mewah tuk yunk,n kawen..mintak2 jd kenyataan..aminn~

No comments: