About Me

09 June 2011

heart broken

dah biase idup sendiri?? mcm tu lah prasaan aku bile kena layan mcm TUNGGUL..org len kalau tension skali pun xpenah nak layan pasangan die mcm tunggul..ayat die 'bile xsuke,diam.jgn nak bersuare lebih2'..mmg aku melebih2 sbb sume ni aku yg ase! prasaan aku,hati aku,aku yg ase,bukan org len..hancur hati aku bile kena layan mcm tu,die xpenah nak tao.. buat lah kat sape2 pun,sume akan terase..kucing pun akan terase kalau kena layan mcm tu..bukan skali,dah byk kali aku ckp..mungken die wat sume ni supaye aku pegi dr die..'nak mule idup baru,blah'..mcm aku x bace sume tu..ari ni dah dapat tao tempat pratikal..nak pegi jaoh2 dan tenang kan diri sendiri..im totally heart broken..bye


No comments: