About Me

11 January 2011

leaving u..

aku dah xtahan dok dkt sini..aku nak blah jaoh2..jaoh dr sume kenangan2..cepatlah mase berlalu..aku dah xlarat ngan sume ni..bersedih tuk mende yg xpasti..
dan kamu,saye lepaskan kamu tuk ppuan yg jaoh lebih smpurne dr saye..yg x lorat mcm saye,yg lawa dr saye,yg pandai jage ati kamu,yg xmintak kamu layan die mcm sorg puteri,yg xmenjawab bile kamu marah,yg xpakse2 kamu tuk ucap kate2 syg ngan rindu dan banyaaaakk lg..bia lah org tu dpt membahagia kan kamu..
dan segale beban yg kamu tangung time ngan saye dulu,akan saye ganti secepat mungkin..thanx a lot dear..

gud bye

1 comment:

~iMaL Jersey Star~ said...

yg da sudah 2..sudah lah..sy halal kan mkn minum awk selama ni..x payah ganti pape..semua ikhlas..sy x kan ungkit..x payah takot..sy x penah mengungkit pun pasal hak sy..sy just nk..awk berjaya..2 je..igt mak ayah..adik2..isnyaallah..ada jodoh x kemana..