About Me

14 January 2011

143..

nape lah susah saye nak lupekan awak? kenape lah saye saket ati awak layan ppuan len? sedangkan saye tao awak akan lebih bahagie ngan org len dr saye..yg lebih sempurne dr saye..org kate kalau tgk org yg kite syg bahagie dr jaoh pun leh wat kite hepi..tp entah lah..
saye soh awak pegi dkt ppuan len,tp sebenar nyer saye x sanggup nak tgk..
saye soh awak jgn kaco saye,tp sbenarnyer saye ase sunyi bile xde awak..
saye try wat2 hepi,tp sebenar nyer saye kememeh,tiap2 mlm nanges tgk gmbar awak,brg2 awak..
saye tersekse,saye ase saket bile ase sume tu..
saye tao ramai org x suke bile kite bersame,ramai org akan tulun carik kan ppuan lg elok dr saye tuk awak..saye rela lepaskan awak tuk ppuan yg lg baek,yg akan wat awak bahgie,yg x wat awak sedih2 yg mcm mane saye wat kat awak..
saye akan doa kan yg terbaek tuk awak..
mengire waktu dan hari amatlah nyeksa kan saye..tinggal sebulan lebih lg tuk saye pergi..muhasabah kan diri..harap2 ni adalah jalan yg terbaek tuk saye dan awak..ape pun jd,ape pun blaku,saye tetap syg awak smpai bile2..amin

No comments: