About Me

25 December 2010

sory

atas ape yg terjadi..saye ase saye dah malu nak bhadapan ngan awak..malu sbb dah tipu awak..awak caye kan saye,tp saye tipu awak..sory..saye bosan giler time tu..klu kua bgtau awak pun,msti awak akan marah saye..saye bosan,time tu roomate xkua..bkn senang dpt kua ngn die..saye yg ajak die kua tuk ilangkan bosan..tu lah kali pertame saye tipu awak..saye tao pasni mesti awak xkan trime saye dah..mesti awak dah benci saye..saya decide tuk ghaibkan diri saye dr awak pasni..xkan kaco2 awak..saye malu sbb wat prangai teruk ngan awak..saye tao dah xde maaf tuk saye lg..sory sbb selalu wat prangai..mesti nnt awak akan dpt yg lebih baek dr saye,saye tao..salam syg dr saye tuk kali terakhir


Nur Syaheera bt Yahya

No comments: