About Me

08 October 2010

aku rindu kan die

mesti dah xsempat aku nak minta maaf kat die kan? mesti dah xsempat aku nak merayu soh die maaf kan aku kan? mesti dah xsempat aku nak dgr die pgil aku "sayang" , dah xsempat aku nak tgk die buli aku mcm slalu, dah xsempat aku nak wat perkare2 yg biase aku wat ngan die kan? kalau dulu aku terjage pepagi sbb dgr deringan msg dari die ucap "monin syg", mesti aku xkan dpt mende2 cmni lagi kan?? dan sebelum tido aku,die wish "nyte,Luv u n mish u" mesti aku xkan dpt lg kan?? saye mintak maaf awak..saye tao dah terlambat saye nak mintak maaf kat awak..

sume nyer bermule dari salah aku..ego aku yg tinggi wat aku ilang die,mungkin selame nyer..syg,bkn saye buang awak..mase sebelum kite gado tu,saye terase awak xbalas msg2 saye,bile pagi nyer,saye tgk fon xde pun awak ucap slamat pagi kat saye mcm slalu..awak pegi bengkel xbgtau saye..saye ase mcm saye diabaikan..bile ptg awak msg saye,saye merajuk..semangat yg saye maksudkan saye nak brubah supaye xpakse2 awak wat ape yg saye nak..saye xmaksudkan yg lain..tp saye tao saye xpatot wat awak cmtu,saye pikir lepas geram saye je,saye xpikir kate2 saye wat awak terase..kalau saye xbuat cmtu dulu,mesti saye xkan ilang awak kan?

bile die kate jiwe die dah xde sape2,aku dah ase giveup,xde pluang tuk aku nak dpt kan die balik. aku rindu kan saat2 dgn die..tiap kali aku tringat kan die,aku akan menanges..tuhan tao betape rindu nyer aku kat die,betape ase bersalah nyer aku kat die..kalau jiwe die dah terbuke,mesti dah xde ruang tuk aku dlm ati die..saat tu aku tao aku hanye bleh doa kan kebahagiaan tuk die..aku tao aku akan ase bahagie kalau tgk die bahagie walaupun dari jaoh..

die saket, aku tao kalau aku pakse die trime aku,mesti mende ni sume jd beban kat die..patot ke aku bg die mase tuk trime aku balik?? aku takot aku xsempat..aku xnak org len rampas die dari aku..aku nak die je..

sejak gado tu,aku ase sunyi sgt, xpat cite2 ngan die mcm slalu. xpat dgr loyar buruk die mcm slalu..aku sunyi sgt..ase mcm idop aku ni xde makne dah. andai ni lah pengakhiran nyer,aku xsanggup..aku xsanggup ase ilang die

No comments: