About Me

My photo
ampang, selangor, Malaysia

18 October 2010

LeLepak sAntai di uLu benduL

semalam (17/10/2010), aku bersame family n yg tersyg my yAyunk pulang ke kampung di Sremban,N9 sbb ade kenduri kawen. Sebenar nyer aku x kenal pun sape yg kawen,maen pegi je..agak malu gak r tike tu sbb mase gi kenduri tu,mak ayah aku dah abes makan n lepak di rumah nenek ku, so aku kine gi mkn ngan yayunk aku je..malu je time tu sbb tuan rumah pun aku xkenal,dtg mkn n terus balik ke umah makwan..hehe..sory syg,sbb wat yunk malu gak time tu..tp kite mkn byk an?? hehe..
Kepanasan di kampung wat aku,yayunk n adek2 aku terase nak mandi kat ulu bendul..ase dah lame x mandi kat situ,sekali pegi tgk2 dah byk pembaharuan..cadang dtg2 nak celup kaki je kat aer,tp bile tgk org len mandi,ase xtahan je nak mandi..thanx kat yayunk ku sbb sanggup beli kan baju tuk mandi kat situ..hehe..cian die..Len kali kite bawak khemah eh gi sane..ngeee..thanx yunk sbb hepi kan syg n adek2.. =)


p/s : pade ppuan yg aku fuck giler2 tu..aku benci bile ko blagak bagus,tp ko salah..ko tu bodo,ade ati nak bodo kan org..kesian ko..haha

nyOmpreng

No comments: