About Me

01 November 2009

ku tanye,die jawab

Uit!

ni pe yg aku tanye kat si die.,die jawab dgn ati yg tenang..
1.panggilan untuk diri ini
- sayang

2.pe yang die suke pasal diri ini
- caring,jeles,manje,suke wat lawak,comel

3.yang die ingat pasal diri ini
- segale nyer igt kat syg,dari segi perangai,rupe,sumelah!

4. 1st time jumpe,pe yang die pikir pasal diri ini
- pk syg dah berpunyer,tapi mesre ngan yunk

5.lagu untuk diri ini
- i love you yes! dari couple band

6.nasihat die untuk diri ini
- slalu lah jujur..jgn noty2..slalu lah ingat die..kate nyer

7. benci or suke aku
- suke je lor

ngeee...ikhlas x tu jawab nyer?? hehe

nyOmpreng

1 comment:

~iMaL Jersey Star~ said...

lor...ini rupenye...ngee..i Luv u Yess!